Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Przetargi aktualne: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów

Ogłoszenie o zamówieniu


Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Gmina i Miasto Witkowo
311019467
ul. Gnieźnieńska 1
Witkowo
62-230
Polska
Osoba do kontaktów: Hanna Rakowska, Sylwia Krysiak
Tel.: +48 614778194
E-mail: przetargi@witkowo.pl
Faks: +48 614778855
Kod NUTS: PL41
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.witkowo.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.witkowo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów
Numer referencyjny: ITz.271.25.2019
II.1.2) Główny kod CPV
90000000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:

Przedmiot zamówienia:
Część 1: odbiór, transport i zagospodarowanie:
- niesegregowanych odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie z nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Witkowo, na których: zamieszkują mieszkańcy; znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno–wypoczynkowe (działki letniskowe w m. Gaj, Ostrowite Prymasowskie, Skorzęcin i Wiekowo),
- selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w m. Małachowo-Wierzbiczany,
- selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego,
-odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy i Miasta Witkowo oraz
-zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów.
Część 2: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie o pow. 40,41.73 ha wraz z zabezpieczeniem niezbędnej ilości pojemników na odpady.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenów zamieszkałych, domków letniskowych, z PSZOK, z terenów przeznaczonych do użytku publicznego ...
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
90000000
90514000
90500000
90512000
90513100
90511300
34928480
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina i Miasto Witkowo
II.2.4) Opis zamówienia:
a) odbiór, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie z nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Witkowo, na których:
- zamieszkują mieszkańcy,
- znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe (działki letniskowe w m. Gaj, Ostrowite Prymasowskie, Skorzęcin i Wiekowo),
b) odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w m. Małachowo-Wierzbiczany,
c) odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego,
d) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy i Miasta Witkowo,
e) zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów.
1.1. W ramach zadania wykonawca będzie odbierał i transportował:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne do instalacji komunalnej,
b) odpady selektywnie zbierane od właścicieli nieruchomości, odbierane z PSZOK i z terenów przeznaczonych do użytku publicznego bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającegoodpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania zodpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
c) odpady ulegające biodegradacji (bioodpady) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadówkomunalnych oraz odpadów zbieranych selektywnie poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwieniazgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
1.2. Wykonawca wyposaży nieruchomości położone na terenie Gminy Witkowo, na których zamieszkująmieszkańcy i znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno –wypoczynkowe, PSZOK w Małachowie-Wierzbiczany oraz tereny przeznaczone do użytku publicznego wpojemniki i worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny,
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Istotnych postanowieniach umowy - załącznik doSIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
90000000
90500000
90514000
90512000
90511300
34928480
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Ośrodek Wypoczynkowy w Skorzęcinie
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenuOśrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie (teren niezamieszkały) o pow. 40,41.73 ha wraz z zabezpieczeniemniezbędnej ilości pojemników na odpady komunalne.
Na terenie Ośrodka znajduje się około 8.000 stałych miejsc noclegowych.
W weekendy, w czerwcu do Ośrodka przybywa znaczna ilość turystów z pobytem jednodniowym /w letnieupalne weekendy, niekiedy do Ośrodka przybywa ok. 20 tys. turystów/.
W Ośrodku znajduje się 50 stałych punktów gastronomiczno-handlowych i ok. 20 sezonowych punktówhandlowych.
Z Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie w ciągu roku wywozi się ok. 700 Mg odpadów zmieszanych. Odwrześnia 2018 r. do sierpnia 2019 r. wywieziono ok. 676,76 Mg odpadów zmieszanych oraz ok. 19,84 Mgodpadów wielkogabarytowych.
2. Na w/w terenie, szczególnie przy ciągach pieszo jezdnych w centralnej części Ośrodka, przy plaży orazmiejscach najbardziej uczęszczanych przez turystów /po uzgodnieniu z właściwym Organem – Zarządcą -Ośrodka/ należy rozstawić pojemniki o mniejszej pojemności np. 240 l. w ilości min. 200 szt.
Do przedmiotu zamówienia należy także opróżnianie pojemników, które Wykonawca rozstawi w różnychczęściach Ośrodka, min. w 20 punktach wskazanych przez Zarządcę Ośrodka, w liczbie pojemnikówniezbędnych do składowania odpadów przy stosownej, codziennej częstotliwości ich opróżniania.
Zalecane pojemniki o poj. 1100 l. w ilości około 2-5 szt. w każdym punkcie.
Określona liczba pojemników niezbędna jest w miesiącach czerwcu, lipcu i sierpniu.
W pozostałym okresie w zmniejszonej ilości, lecz niezbędnej, umożliwiającej składowanie śmieci w każdejczęści Ośrodka.
Wykonawca ma za zadanie opróżniać również do 70 pojemników. o poj. 110 l. ustawionych na plaży należącychdo OKSiR-u oraz ok. 100 koszy ulicznych należących do Zamawiającego.
3. Opróżnianie pojemników winno odbywać się na bieżąco, tak by nie zalegały śmieci i nie stanowiły zagrożeniaepidemiologicznego, natomiast w czerwcu, lipcu i sierpniu codziennie, a w razie potrzeby nawet kilka razydziennie ze szczególnym uwzględnieniem sobót i niedziel.
4. Zabrania się sortowania śmieci na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie.
5. Do obowiązku Wykonawcy należy utrzymanie czystości wokół pojemników rozstawionych na terenie OśrodkaWypoczynkowego oraz utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego pojemników. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone pojemniki będące własnością Wykonawcy.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu OśrodkaWypoczynkowego w Skorzęcinie.
Zagospodarowaniem zostaną objęte następujące odpady:
- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod odpadu 20 03 01 w ilości szacunkowej 676,76 Mg;
- Odpady wielkogabarytowe – kod odpadu 20 03 07 w ilości szacunkowej 19,84 Mg.
Wykonawca wskaże w ofercie instalacje komunalne, do których zamierza przekazywać odpady. Przekazanieodpadów zostanie udokumentowane na podstawie kart przekazania odpadów (zgodnie z RozporządzeniemMinistra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów), które wykonawca dostarczyzamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, wraz z kopiami kwitów wagowych,potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przyjętych do instalacji. Wykonawca zapewni, by zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 807), miejsca operacjiodzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne – odpowiadaływymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z2019 r. poz. 1396 ze zm.) i innym właściwym przepisom.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2020
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
 
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, W celu spełnieniawarunku wykonawca musi posiadać:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości z terenu Gminy i Miasta Witkowo.
- w celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego oświadczenie, że Wykonawcaposiada aktualny wpis do w/w rejestru. Dotyczy części 1 i 2.
b) wpis do Rejestru BDO – z wykazu musi wynikać, że wykonawca może transportować odpady określone wopisie przedmiotu zamówienia w zakresie części, na którą składa ofertę.
- w celu spełnienia warunku wykonawca na odrębne wezwanie zamawiającego wskaże adres stronyinternetowej, na której znajduje się aktywny dla zamawiającego wpis oraz poda numer rejestrowy nadany przezodpowiedni organ. Dotyczy części 1 i 2.
c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ.
- w celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego kopię dokumentu potwierdzoną zazgodność z oryginałem. Dotyczy części 2 postępowania.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych wykonuje:
- Dla części 1 – w okresie 12 miesięcy odebrał i wywiózł min. 3.800 ton odpadów komunalnych od jednegozamawiającego.
- Dla części 2 – w okresie 12 miesięcy odebrał i wywiózł min 650 ton odpadów komunalnych od jednegozamawiającego.
W celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego:
- wykaz dostaw lub usług wykonanych,
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi byływykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniewykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami przystosowanymi do obsługipojemników wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, które muszą być zarejestrowane i dopuszczone doruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami oruchu drogowym:
w części 1:
- co najmniej 2 pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.
W części 2:
- co najmniej 1 pojazdem specjalistycznym przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych
W celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego:
Oświadczenie o dysponowaniu pojazdami.
Zamawiający dopuszcza możliwość użycia tych samych pojazdów w części 1 i 2 zamówienia.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zamieszczono w załączniku do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/11/2019
Czas lokalny: 12:30
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 25/11/2019
Czas lokalny: 13:00
Miejsce:
Urząd Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 1
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
druga połowa 2020 r.
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Pozostałe informacje zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676
PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Art. 179-198 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/10/2019
 

Zatwierdzam:

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo

/-/ Marian Gadziński

 

Informuję, że załącznik "notice-3" jest ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

https://miniportal.uzp.gov.pl/SzczegolyPostepowania.aspx?Id=ab0406a8-a8d7-4eb1-ba44-0ec651eafeec

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
KluczPub Oferta PostepowanieID ab0406a8-a8d7-4eb1-ba44-0ec651eafeec.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 16:17:45)
rozmiar pliku: 700B
SIWZ.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:54:34)
rozmiar pliku: 408.5Kb
SIWZ załączniki.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:52:56)
rozmiar pliku: 393Kb
notice-3.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:52:56)
rozmiar pliku: 103.4Kb
README.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:52:13)
rozmiar pliku: 951B
espd-request.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:52:13)
rozmiar pliku: 96.4Kb
bez nazwy
(wprowadził: Hanna Rakowska 2019-10-17 15:51:49)
rozmiar pliku: 73.7Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz