Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Przetargi aktualne: Ogłoszenie zamieszczone w Bazie Konkurencyjności na: dostawę materiałów odblaskowych

obrazek

Dostawa materiałów odblaskowych

Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

24-09-2018

Termin składania ofert

03-10-2018

Numer ogłoszenia

1138824

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pokój nr 21 (Sekretariat), do dnia 03.10.2018 r. do godz. 13.00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@witkowo.pl wpisując w temacie e-maila nr sprawy ITz.271.25.2018.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

przetargi@witkowo.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Hanna Rakowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 4778194 wew. 24

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów odblaskowych z nadrukiem logotypu projektu – zgodnie z załącznikiem:
1. Kamizelka odblaskowa dla dzieci wykonana z poliestru (lub materiału równoważnego) w rozmiarze dziecięcym 140 cm, w ilości 200 szt., kolor żółty. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozmiaru zamawianych kamizelek).
2. Kamizelka odblaskowa dla dorosłych wykonana z poliestru (lub materiału równoważnego) w rozmiarze L, w ilości 100 szt., kolor żółty (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozmiaru zamawianych kamizelek).
3. Brelok odblaskowy z karabińczykiem wykonany z miękkiego plastiku – wzór nadruku emotka/buźka, wymiary ok. 60 x 60 x3 mm, w ilości 200 szt., kolor żółty.
4. Opaska odblaskowa w kolorze żółtym o długości ok. 30 cm, w ilości 300 szt.
5. Worek odblaskowy wykonany z poliestru (lub materiału równoważnego) ze sznurkami (do noszenia na plecach) i zapięciem na rzep, wymiary ok. 300 x 400 mm, w ilości 200 szt.
6. Zawieszka świecąca – odblask ze światłem świecącym w 2 trybach – ciągłym i mrugającym w kolorze czerwonym z baterią z karabińczykiem, wymiar ok. 65 x 128 x 11 mm, w ilości 150 szt.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: gnieźnieński Miejscowość: Witkowo

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Materiały odblaskowe są niezbędne do promocji źródła finansowania projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów odblaskowych niezbędnych do promocji źródła finansowania projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, na których wykonawca wykona nadruk z logotypem projektu – zgodnie z załącznikiem

Kod CPV

44424300-1

Nazwa kodu CPV

Taśma odblaskowa

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych materiałów odblaskowych (z asortymentu będącego przedmiotem zamówienia) za kwotę do 50 % wartości zamówienia brutto. Ewentualne zamówienia dodatkowe będą realizowane do dnia 19.10.2018 r.

Harmonogram realizacji zamówienia

Materiały odblaskowe należy dostarczyć w terminie do 14 dni od akceptacji projektu nadruku na materiałach odblaskowych przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

1. Gmina przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych w umowie, wyłącznie za zgodą Stron,
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany przedmiotu umowy, wynagrodzenia lub umówionego terminu wykonania zamówienia będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,
b) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych
w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
c) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy oraz wynikającej z tego zmiany należnego Sprzedawcy wynagrodzenia,
d) gdy nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji Umowy dla zamówionych materiałów dodatkowych. W takim wypadku Gmina dopuszcza możliwość wystawienia dodatkowej faktury,
e) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej,
w szczególności zmian projektu nadruku.
f) innych okoliczności, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- Załączniki do niniejszego zapytania wypełnione i podpisane przez Wykonawcę.
- Fotografie z krótkimi opisami dla zaproponowanych materiałów odblaskowych oraz ceną netto i brutto za szt.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji (*wymagane)
Cena 80 % (Cmin./Cof x 80)
Cmin. – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof. – cena podana w ofercie badanej
Termin wykonania 20% (Tmin./Tof x 20)
Tmin. – najkrótszy zaproponowany termin wykonania
Tof. – termin wykonania podany w badanej ofercie

Wykluczenia

Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym oraz Wykonawcy, którzy w sposób istotny zmienią zapisy podane przez Zamawiającego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA I MIASTO WITKOWO

Adres

Gnieźnieńska 1

62-230 Witkowo

wielkopolskie , gnieźnieński

Numer telefonu

61 4778194

Fax

61 4778855

NIP

7842299262

Tytuł projektu

Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim - Gmina i Miasto Witkowo

Numer projektu

RPWP.03.03.01-30-0029/16-00
Data publikacji: 24.09.2018
 
 

Zatwierdzam:

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo

/-/ Marian Gadziński

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Formularz ofertowy,.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-09-24 16:01:08)
rozmiar pliku: 1.1Mb
materiały odblaskowe.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-09-24 15:59:30)
rozmiar pliku: 233.9Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz