Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum 00: Protokoł 61/10 z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego RM w Witkowie, odbytego w dniu 14.05.2010r.

Protokół Nr 61/10

z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 14 maja 2010r. o godz. 9,00 w sali Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, pod przewodnictwem p. Ireneusza Kwapicha – Przewodniczącego Komisji.

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji - zgodnie z listą obecności stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
- p. Marian Gadziński - Z-ca Burmistrza GiM

Otwarcia posiedzenia dokonał p. Ireneusz Kwapich - Przewodniczący Komisji.
Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który zaakceptowano bez zmian w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokółu z poprzedniego posiedzenia.
3. Sprawy bieżące Komisji
4. Dokonanie oględzin składowiska odpadów i oczyszczalni ściekó w.
5. Dokonanie oględzin obrzeży jezior w Skorzęcinie, Wiekowie i Ostrowitym Prymasowskim.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie, po indywidualnym odczytaniu.


Ad.3. W punkcie tym p. Marian Gadziński zapoznał członków Komisji z wnioskiem p. Wiktora Knasta w sprawie progów zwalniających pobudowanych na ulicach gminnych. Progi te zdaniem wnioskodawcy nie są zgodne z normami przewidzianymi w odpowiednich przepisach prawa.
Po zapoznaniu się z ww. przepisami członkowie Komisji w dyskusji ustalili, że jeżeli w przyszłości będzie potrzeba wybudowania kolejnego progu zwalniającego na terenie miasta, to zostanie on wykonany zgodnie z tymi przepisami. W budżecie gminy i miasta na 2010 rok nie zaplanowano zadania dot. budowy nowych progów zwalniających”.


Ad.4 i Ad.5. Pan Ireneusz Kwapich – Przewodniczący Komisji poinformował, że celem posiedzenia jest dokonanie oględzin składowiska odpadów, oczyszczalni ściekó w oraz oględzin obrzeży jezior w Skorzęcinie, Wiekowie i Ostrowitym Prymasowskim.
Następnie komisja dokonała w/w oględzin w wyniku, których zgłoszono następujące uwagi.
W Ośrodku Wypoczynkowym w Skorzęcinie należy ściąć trawę przy domkach wypoczynkowych „Relax-Robis”, przy parkingu oraz przy obiektach OK,SiR-u. Należy ró wnież zabezpieczyć przed zniszczeniem deski z ławek zdemontowanych z mola.
Odnośnie składowiska odpadów, Komisja zastała bałagan w pomieszczeniach socjalnych, przy wjeździe, przy biurach, przy wadze, w boksach nie wykoszona trawa, należy ró wnież zabezpieczyć przed erozją kosze na odpady. Odnośnie oczyszczalni ścieków Komisja uwag nie wniosła.

Na tym posiedzenie zakończono o godz. 12,30.

Przewodniczący Komisji
Ireneusz Kwapich

Protokołowała
Anna Kwapich

drukuj pobierz pdf    

wstecz