Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum 00: Protokoł 46/09 ze wspólnego posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego RM w Witkowie z Prezesami KR, Sołtysami i działaczami GZRKiOR, odbytego 8.07.2009 r.

Protokół Nr 46/09

ze wspólnego posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Witkowie z Prezesami Kółek Rolniczych, Sołtysami i działaczami Gminnego Związku Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych, odbytego w dniu 8 lipca 2009 r. o godz. 10,00 w sali narad Urzędu Gminy i Miasta, pod przewodnictwem p. Ireneusza Kwapicha - Przewodniczącego Komisji.

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji - zgodnie z listą obecności stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Uczestniczący w posiedzeniu zaproszeni goście zgodnie z listą stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:

- p. Krzysztof Szkudlarek  -  Burmistrz GiM Witkowo
- p. Marian Gadziński  -  Z-ca Burmistrza GiM Witkowo

Otwarcia posiedzenia dokonał p. Ireneusz Kwapich - Przewodniczący Komisji.
Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który zaakceptowano bez zmian w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Informacja dot. przygotowania Spółdzielni Kółek Rolniczych w Witkowie do kampanii żniwnej 2009 r.
3. Informacja dot. przygotowania Gminnej Spółdzielni “SCH” w Witkowie do skupu rzepaku i zbóż w 2009r.
4. Omówienie spraw związanych z organizacją Dożynek Gminnych.
5. Inne sprawy.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. W punkcie tym p. Maria Dykszak – Prezes Spółdzielni Kółek Rolniczych w Witkowie zapoznała zebranych z przygotowaniem Spółdzielni do kampanii żniwnej.
Przedstawiła też ceny na usługi żniwne.
Informacja dot. przygotowania Spółdzielni do kampanii żniwnej stanowi załącznik do niniejszego protokołu.


Ad.3. Pan Kazimierz Zamiar Prezes Gminnej Spółdzielni “Samopomoc Chłopska” w Witkowie omówił sprawę skupu rzepaku i zbóż.
 

Ad.4. Ustalono wstępny termin odbycia Dożynek Gminnych na dzień 23 sierpnia 2009r.
Dokonano wyboru Starosty i Starościny Dożynek Gminnych Witkowo 2009r.
Starostą Dożynek Gminnych został wybrany Pan Mirosław Bruch z Sokołowa.
Starościną Dożynek Gminnych została wybrana Pani Halina Jankowska z Malenina.
Dokonano wyboru Komisji Konkursowej ds. oceny wieńcy żniwnych:
1/ Pani Ewa Waiatrowska, 2/ Ksiądz Proboszcz, 3/ Pan Kazimierz Zamiar, 4/ Jolanta Krause, 5/ Grażyna Pilaczyńska, 6/ Janusz Tomczak, 7/ Iwona Nadowicz – Mróz, 8/ Krystyna Żok, 9/ Krzysztof Tamioła


Ad.5. W punkcie tym nikt głosu nie zabrał.


Na tym posiedzenie zakończono o godz. 12,30.

Przewodniczący Komisji
Ireneusz Kwapich

Protokołowała
Anna Kwapich

drukuj pobierz pdf    

wstecz