Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum 00: Protokoł 43/09 z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego RM w Witkowie, odbytego w dniu 12.05.2009r.

Protokół Nr 43/09

z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 12 maja 2009r. o godz. 9,00 w sali Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, pod przewodnictwem p. Ireneusza Kwapicha - Przewodniczącego Komisji.

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji - zgodnie z listą obecności stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Otwarcia posiedzenia dokonał p. Ireneusz Kwapich - Przewodniczący Komisji.
Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który zaakceptowano bez zmian w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
3. Dokonanie oględzin składowiska odpadów.
4. Dokonanie oględzin obrzeży jezior w Skorzęcinie, Wiekowie i Ostrowitym Prymasowskim.
5. Inne sprawy.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednomyślnie bez odczytywania.


Ad.3 i Ad.4. Pan Ireneusz Kwapich – Przewodniczący Komisji poinformował, że celem posiedzenia jest dokonanie oględzin składowiska odpadów (z udziałem pracownika składowiska odpadó w) oraz oględzin jezior w Skorzęcinie, Wiekowie i Ostrowitym Prymasowskim.
Następnie komisja dokonała w/w oględzin w wyniku, których uwag i wniosków nie zgłoszono.


Ad.5. W punkcie tym zgłoszono następujące wnioski:

1.Wniosek o ustawienie znaku ograniczenia tonażu – 12 ton, na drodze w Małachowie Złych Miejsc.

2. Wniosek o połatanie dziur w asfalcie, na drodze do Ruchocinka (przez Dębinę), ok. 800m.


Na tym posiedzenie zakończono o godz. 13,30.

Przewodniczący Komisji
Ireneusz Kwapich

Protokołowała
Anna Kwapich

drukuj pobierz pdf    

wstecz