Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Protokoły z posiedzeń komisji RM - archiwum 00: Protokoł 29/09 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej RM w Witkowie, odbytego w dniu 20.01.2009r.

PROTOKOŁ Nr 29/09

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Witkowie, odbytego w dniu 20 stycznia 2009r. o godz. 9,30 w sali narad Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, pod przewodnictwem p.Henryka Muchy – Przewodniczącego Komisji

Uczestniczący w posiedzeniu członkowie Komisji – zgodnie z listą obecności, stanowiącą załącznik do niniejszego protokołu.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczył p.Marian Gadziński – Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta.

Otwarcia posiedzenia dokonał p.Henryk Mucha – Przewodniczący Komisji. Powitał zebranych, stwierdził na podstawie listy obecności, że w posiedzeniu uczestniczy wymagane quorum, po czym przedstawił projekt porządku posiedzenia, który zaakceptowano bez zmian, w brzmieniu:

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum, ustalenie porządku posiedzenia.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3. Kontrola w Szkole Podstawowej Nr 2 w Witkowie w zakresie dożywiania uczniów.
4. Kontrola działań podejmowanych przez Szkołę Nr 2 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom.
5. Kontrola w magazynie sprzętu sportowego w Szkole Podstawowej Nr 2.
6. Inne sprawy.


Ad.1. Jak wyżej.


Ad.2. Ustalono, że protokoł z poprzedniego posiedzenia zostanie przyjęty na kolejnym posiedzeniu Komisji, po jego uzupełnieniu w części dotyczącej wyników kontroli.


O godz. 10,30 Komisja udała się do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Witkowie, w celu dokonania zaplanowanych kontroli.


Ad.3. Kontrola w zakresie dożywiania uczniów.
Pani Jolanta Jakubas-Zawiślak – Dyrektor Szkoły poinformowała, że ponieważ w Szkole nie ma stołówki, uczniowie korzystają z obiadów w stołówce sąsiedniej Szkoły Nr 3. Korzysta z nich ogółem 57 uczniów, przy czym należność za obiady dla 32 uczniów refunduje Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Zdecydowana większość uczniów zjada drugie śniadanie.
 Uwag nie zgłoszono.


Ad.4. Kontrola w zakresie działań podejmowanych przez Szkołę w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom.
Pani Dyrektor poinformowała, że nie ma wśród uczniów oznak zażywania narkotyków. W Szkole prowadzone są zajęcia profilaktyczne dla uczniów, a podczas spotkań z rodzicami omawia się zagadnienia związane z uzależnieniami i niezdrowym odżywianiem (narkotyki, wspomagacze). Ponadto w klasach VII prowadzone są zajęcie pn. „Wychowanie do życia w rodzinie”. W szkolnym sklepiku sprzedaje się tylko zdrową żywność.
 Do podejmowanych przez Szkołę działań w zakresie przeciwdziałania narkomanii i alkoholizmowi, Komisja nie wniosła uwag, oceniając je pozytywnie.

Ad.5. Kontrola w magazynie sprzętu sportowego.
W wyniku dokonanych oględzin Komisja stwierdziła, że sprzęt przechowywany jest prawidłowo i starannie. Zbyt mała jest jednak powierzchnia magazynowa.
Pani Dyrektor poinformowała o prowadzonych w Szkole zajęciach korekcyjnych, w których uczestniczy 86 uczniów.
Po konsultacji z nauczycielami WF, pani Dyrektor przekazała Komisji Rewizyjnej spis sprzętu, który byłby potrzebny do prowadzenia zajęć sportowych. Komisja proponuje uwzględnić w miarę możliwości przedmiotowy spis, przy zakupie przez Urząd Gminy i Miasta nagród z okazji organizowanych na terenie gminy imprez, takich jak: mistrzostwa i turnieje gminne, rozgrywki międzyszkolne i inne imprezy sportowe.


Ad.6. W punkcie tym poruszono następujące sprawy:

- w związku z przepełnionymi od długiego czasu pojemnikami na plastyki (tzw. pety), p.Eugeniusz Czaplicki zgłosił wniosek rozwiązanie tego problemu;

- zapoznano się z pismem zapraszającym do udziału w X Zawodach Radnych, Wójtów, Burmistrzów itd. w Tenisie Stołowym. Zawody odbędą się w Witkowie, w dniu 14 lutego br.


Na tym posiedzenie zakończono – o godz. 13,25.

Przewodniczący Komisji
Henryk Mucha

Protokołowała:
H. Koźniewska

drukuj pobierz pdf    

wstecz