Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza - 2005: Zarządzenie 52/05 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 68/04 Burmistrza GiM w Witkowie z dnia 23 lipca 2004r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego UGiM w Witkowie

ZARZADZENIE Nr 52/05
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 2 czerwca 2005r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 68/04 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 23 lipca 2004r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie

 
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142 z późniejszymi zmianami ) zarządza się, co następuje:

§ 1
W zarządzeniu Nr 68/04 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 23 lipca 2004r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie wprowadza się następujące zmiany:

- § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie "Załączniki nr 1-4 do Regulaminu stanowią jego integralną część".

-dodaje się załącznik Nr 4 w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia

§ 2
1.Podaje się do wiadomości pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie treść zarządzenia poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

2.Zarządzenie umieszcza się na stronie internetowej www.bip.witkowo.pl

§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Gminy i Miasta
Krzysztof Szkudlarek


Załącznik do zarządzenia Nr 52/05
Burmistrza Gminy i Miasta Witkowo
z dnia 2 czerwca 2005r.

Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw interesantów oraz tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Gminy i Miasta Witkowo

§ 1.
1. Indywidualne sprawy interesantów załatwiane są w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego i innych przepisach szczególnych.

2. Pracownicy Urzędu są zobowiązani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw interesantów, kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego, ponosząc odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw, zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.

§ 2.
1. Ogólne zasady postępowania ze sprawami wniesionymi przez interesantów określa Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz instrukcja kancelaryjna.

2. Sprawy wniesione przez interesantów do Urzędu są ewidencjonowane w spisach spraw i rejestrach.

3. Pracownik sekretariatu prowadzi centralny rejestr skarg wpływających do Urzędu oraz skarg zgłaszanych w czasie przyjęć interesantów przez burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy.

§ 3.
1. Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:
  l/ udzielania informacji niezbędnych przy załatwianiu danej sprawy i wyjaśnienia treści obowiązujących przepisów,
  2/ rozstrzygania sprawy, w miarę możliwości bezzwłocznie, a gdy nie jest to możliwe - do określania terminu jej załatwienia,
  3/ informowania zainteresowanych o stanie załatwienia ich sprawy,
  4/ powiadomienia o przedłużeniu terminu rozstrzygnięcia sprawy - w przypadku zaistnienia takiej konieczności,
  5/ informowania o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydanych rozstrzygnięć.

2. Interesanci mają prawo uzyskiwać informacje w formie pisemnej, ustnej, telefonicznej lub telegraficznej.

§ 4.
1.Burmistrz, a w razie jego nieobecności zastępca burmistrza, przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków, w poniedziałki od godz. 10.00 - 16.00.

2. Sekretarz gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia, w ramach swoich możliwości czasowych, a w poniedziałki w godzinach przyjmowania interesantów przez burmistrza.

3. Pracownicy Urzędu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania.

4. Pracownicy Urzędu zgłoszone skargi i wnioski są zobowiązani rozpatrzyć i załatwić z należytą starannością, wnikliwie i terminowo zgodnie z zasadami określonymi w KPA oraz przepisach określających organizację przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków. Kierownicy referatów zobowiązani są do zorganizowania pracy podległych im pracowników w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie przyjęć obywateli w sprawach skarg i wniosków, a w szczególności:

  1) wyznaczają osoby odpowiedzialne za załatwienie otrzymanej skargi lub wniosku oraz czuwają nad prawidłowym i terminowym ich załatwieniem;
  2) niezwłocznie rejestrują u pracownika sekretariatu skargę lub wniosek w centralnym rejestrze skarg i wniosków;
  3) przygotowują projekt odpowiedzi na skargę lub wniosek przed upływem 14 dni lub miesiąca od daty wpływu, oraz przedkładają do podpisu uzgodnioną odpowiedź na skargę lub wniosek organowi lub osobie zobowiązanej do załatwienia tej skargi lub wniosku zgodnie z odrębnymi przepisami;
  4) zapewniają wysłanie odpowiedzi na skargę lub wniosek do osób wnoszących skargę lub wniosek w terminach, o których mowa w pkt 3;
  5) po ostatecznym załatwieniu skargi lub wniosku przekazują do pracownika sekretariatu oryginał wystąpienia wraz z całością dokumentacji;
  6) informują na bieżąco pracownika sekretariatu kopiami pism o toku załatwienia skargi lub wniosku.

5. Z przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków sporządzane są protokoły zawierające:
- datę przyjęcia,
- imię, nazwisko i adres składającego,
- zwięzłe określenie sprawy,
- imię, nazwisko i stanowisko służbowe przyjmującego,
-podpis składającego.

6. Kontrolę i koordynację działań w zakresie organizacji przygotowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków sprawuje Sekretarz Gminy.

7. Informację o dniach i godzinach przyjęć mieszkańców w sprawach skarg i wniosków umieszcza się na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz