Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Przetargi aktualne: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Odbiór i transport odpadów komunalnych

Ogłoszenie o zamówieniu


Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina i Miasto Witkowoul. Gnieźnieńska 1Witkowo62-230PolskaOsoba do kontaktów: Hanna Rakowska, Elżbieta SkawińskaTel.: +48 614778194E-mail: przetargi@witkowo.pl Faks: +48 614778855Kod NUTS: PL41
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.witkowo.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.bip.witkowo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Odbiór i transport odpadów komunalnych
Numer referencyjny: ITz.271.29.2018
II.1.2)
Główny kod CPV
90000000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest: odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie

W cz. 1:
a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomościna terenie Gminy i Miasta Witkowo, na których zamieszkują mieszkańcy, znajdują się domki letniskowe lub innenieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe,
b) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania OdpadówKomunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w m. Małachowo-Wierzbiczany,
c) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego,
d) zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów,
e) odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy i miasta Witkowo.
 
W cz. 2:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie (terenniezamieszkały) wraz z zabezpieczeniem niezbędnej ilości pojemników.
 
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Odbiór i transport odpadów z terenów zamieszkałych, domków letniskowych, z PSZOK, z terenówprzeznaczonych do użytku publicznego ...
 
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
90000000
90514000
90500000
90512000
90513100
90511300
34928480
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina i Miasto Witkowo
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomościna terenie Gminy i Miasta Witkowo, na których:
- zamieszkują mieszkańcy,
- znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe(działki letniskowe w m. Gaj, Ostrowite Prymasowskie, Skorzęcin Rybakówka i Wiekowo),
b) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania OdpadówKomunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w m. Małachowo-Wierzbiczany,
c) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego,
d) zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów,
e) odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy i miasta Witkowo.
1.1. W ramach zadania wykonawca będzie odbierał i transportował:
a) zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone i bioodpady, odpady wielkogabarytowe do regionalnejinstalacji do przetwarzania odpadów komunalnych – Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie,prowadzony przez URBIS Spółka z o. o. z siedzibą w Gnieźnie przy ul. Chrobrego 24/25 lub do instalacjiprzewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w uchwale Nr XLII/982/18 Sejmiku WojewództwaWielkopolskiego z dnia 26 lutego 2018 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXXI/811/17 Sejmiku WojewództwaWielkopolskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwawielkopolskiego na lata 2016-2022,
b) odpady selektywnie zbierane od właścicieli nieruchomości, odbierane z PSZOK i z terenów przeznaczonychdo użytku publicznego do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, o której mowa w pkt1.1. a) lub do podmiotów zbierających te odpady, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami,o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach oraz zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5)ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
1.2. Wykonawca wyposaży nieruchomości położone na terenie Gminy Witkowo, na których zamieszkująmieszkańcy i znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno– wypoczynkowe, PSZOK w Małachowie-Wierzbiczany oraz tereny przeznaczone do użytku publicznegow pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny, zgodnie z pkt 2.11. Opisuprzedmiotu zamówienia.
1.3. Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których niezamieszkują mieszkańcy oraz odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
1.4. Odpady należy odbierać w taki sposób, by nie powodować mieszania selektywnie zebranych odpadówkomunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości orazselektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. Pojemniki do gromadzenia odpadówselektywnych należy utrzymywać w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Obowiązekczyszczenia i dezynfekcji pojemników na odpady ulegające biodegradacji, bioodpady i odpady zielone należydo właścicieli nieruchomości, którym te pojemniki zostaną użyczone.
1.5. Szacunkowe dane ilościowe odpadów wytwarzanych na terenie Gminy Witkowo rocznie (2017 rok)pozwalające ocenić wartość oferty:
Pozostała część opisu w SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 02/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Ośrodek Wypoczynkowy w Skorzęcinie
 
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
90000000
90500000
90514000
90512000
90511300
34928480
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Ośrodek Wypoczynkowy w Skorzęcinie
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Ośrodka Wypoczynkowegow Skorzęcinie (teren niezamieszkały) o pow. 40,41.73 ha wraz z zabezpieczeniem niezbędnej ilości pojemnikówna odpady komunalne.
Na terenie Ośrodka znajduje się około 8.000 stałych miejsc noclegowych.
W weekendy, w czerwcu do Ośrodka przybywa znaczna ilość turystów z pobytem jednodniowym /w letnieupalne weekendy, niekiedy do Ośrodka przybywa ok. 20 tys. turystów/.
W Ośrodku znajduje się 50 stałych punktów gastronomiczno-handlowych i ok. 20 sezonowych punktówhandlowych.
Z Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie w ciągu roku wywozi się ok. 700 Mg odpadów zmieszanych. Odstycznia do czerwca 2016 r. wywieziono ok. 270 Mg odpadów zmieszanych.
2. Na w/w terenie, szczególnie przy ciągach pieszo jezdnych w centralnej części Ośrodka, przy plaży orazmiejscach najbardziej uczęszczanych przez turystów /po uzgodnieniu z właściwym Organem – Zarządcą -Ośrodka/ należy rozstawić pojemniki o mniejszej pojemności np. 240 l. w ilości min. 200 szt.
Do przedmiotu zamówienia należy także opróżnianie pojemników, które Wykonawca rozstawi w różnychczęściach Ośrodka, min. w 20 punktach wskazanych przez Zarządcę Ośrodka, w liczbie pojemnikówniezbędnych do składowania odpadów przy stosownej, codziennej częstotliwości ich opróżniania.
Zalecane pojemniki o poj. 1100 l. w ilości około 2-5 szt. w każdym punkcie.
Określona liczba pojemników niezbędna jest w miesiącu czerwcu.
W pozostałym okresie w zmniejszonej ilości, lecz niezbędnej, umożliwiającej składowanie śmieci w każdejczęści Ośrodka.
Wykonawca ma za zadanie opróżniać również do 70 pojemników. o poj. 110 l. ustawionych na plaży należącychdo OKSiR-u oraz ca 100 koszy ulicznych należących do Zamawiającego.
3. Opróżnianie pojemników winno odbywać się na bieżąco, tak by nie zalegały śmieci i nie stanowiły zagrożeniaepidemiologicznego, natomiast w czerwcu codziennie, a w razie potrzeby nawet kilkakrotnie ze szczególnymuwzględnieniem sobót i niedziel.
4. Zabrania się sortowania śmieci na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie.
5. Do obowiązku Wykonawcy należy utrzymanie czystości wokół pojemników rozstawionych na terenie OśrodkaWypoczynkowego oraz utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego pojemników.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone pojemniki będące własnością Wykonawcy.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 02/01/2019
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
 
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W celu spełnienia warunku wykonawca musi posiadać:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości z terenu Gminy i Miasta Witkowo
- w celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego oświadczenie, że Wykonawcaposiada aktualny wpis do w/w rejestru,
b) aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ.
- w celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego właściwe zaświadczenie.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych wykonuje:
- Dla części 1 – w okresie 12 miesięcy odebrał i wywiózł min. 3500 ton odpadów komunalnych od jednegozamawiającego.
- Dla części 2 – w okresie 12 miesięcy odebrał i wywiózł min 600 ton odpadów komunalnych od jednegozamawiającego.
W celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego:
- wykaz dostaw lub usług wykonanych – JEDZ,
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi byływykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczeniewykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami przystosowanymi do obsługipojemników wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, które muszą być zarejestrowane i dopuszczone doruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami oruchu drogowym:
- co najmniej 2 pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej.
W celu spełnienia warunku należy dostarczyć na wezwanie zamawiającego:
Informacje o dysponowaniu potencjałem technicznym – JEDZ .
Zamawiający dopuszcza możliwość użycia tych samych pojazdów w części 1 i 2 zamówienia.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zamieszczono w załączniku do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonaniazamówienia
 
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/11/2018
Czas lokalny: 13:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 21/11/2018
Czas lokalny: 13:30
Miejsce:
Urząd Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 1
 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
druga połowa 2019 r.
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Pozostałe informacje zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Art. 179-198 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17 aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/10/2018
 

Zatwierdzam:

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo

/-/ Marian Gadziński

 

 

Pod adresem:

 

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl

 

dostępne jest elektroniczne narzędzie przygotowane przez KE, które może być wykorzystane do realizacji obowiązku przygotowania JEDZ w formie elektronicznej.

 

Dodatkowe instrukcje dot. JEDZ:

 

https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0025/36196/Instrukcja-skladania-JEDZ-elektronicznie.pdf

 

https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0024/36195/Elektroniczny-JEDZ-krotka-instrukcja.pdf

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
SIWZ załączniki.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-10-16 14:44:14)
rozmiar pliku: 359.5Kb
espd-request.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-10-16 14:20:39)
rozmiar pliku: 86.1Kb
espd-request.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-10-16 14:20:39)
rozmiar pliku: 73.4Kb
SIWZ.
(wprowadził: Hanna Rakowska 2018-10-16 14:15:15)
rozmiar pliku: 454.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz