Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Plany i zamierzenia: Plan Pracy Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego RM w Witkowie na 2011 rok

Załącznik Nr 3
do uchwały Nr IV /33/ 2011
z dnia 18 lutego 2011r.

PLAN PRACY
Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Rady Miejskiej w Witkowie na 2011 rok

1. styczeń
1. Informacja o realizacji uchwały Nr XVIII/163/08 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
2. Opracowanie planu pracy Komisji na 2011r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2011r.

2. luty
1. Informacja o wydanych decyzjach o warunkach zabudowy.
2. Analiza stawek czynszowych za mieszkania komunalne i socjalne.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

3. luty
Wspólne posiedzenie z Komisją Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego oraz Komisją Oświaty, Kultury, Sportu i Opieki Społecznej nt. funkcjonowania Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Witkowie.

4. marzec
1. Informacja o przygotowanych przetargach.
2. Ocena ściągalności podatków w 2010r.
3. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2010r.
4. Informacja dot. środków remontowych, które posiadają Wspólnoty Mieszkaniowe z udziałem gminy.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

5. kwiecień
1. Informacja o sytuacji finansowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i nt. bezrobocia na terenie gminy.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Witkowie.
3. Informacja o kosztach zimowego utrzymania dróg.
4. Spotkanie z Dyrektorem Wojewódzkiego Zarządu Dróg i Dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

6. maj
1. Informacja o przygotowanych i odbytych przetargach.
2. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w obiektach oświatowych.
3. Ocena sytuacji finansowej Gimnazjum w Witkowie i Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie.
4. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w budynkach gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej (głównie budynki mieszkaniowe).

7. czerwiec
1. Sprawdzenie postępu prac inwestycyjnych.
2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy i miasta za 2010r.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

8. sierpień
1. Informacja o realizacji prac remontowych w budynkach oświatowych.
2. Informacja o realizacji zaplanowanych inwestycji.
3. Informacja o realizacji zaplanowanych remontów w budynkach gminnych.

9. wrzesień
1. Ocena ściągalności podatków w 2011r.
2. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2011r.
3. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze 2011r.
4. Zapoznanie się z sytuacją finansową Zakładu Gospodarki Komunalnej.
5. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
6. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

10. październik
1. Zapoznanie się z sytuacją finansową OKSiR-u – finansowe podsumowanie sezonu letniego.
2. Zapoznanie się z sytuacją mieszkaniową na terenie gminy.
3. Informacja o realizacji Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy i Miasta (uchwała Nr IV/37/07).
 
11. listopad
1. Wypracowanie propozycji stawek podatkowych na 2012r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
3. Informacja dotycząca miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej o realizacji zaplanowanych remontów budynków komunalnych.

12. grudzień
1. Zapoznanie się z opiniami i wnioskami innych Komisji Rady dot. projektu budżetu gminy i miasta na 2012r., wypracowanie własnej opinii na temat projektu oraz opracowanie ewentualnych wniosków w sprawie zmian w projekcie budżetu.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową placówek oświatowych na koniec roku.
3. Zapoznanie się z planami finansowymi szkół i przedszkoli na 2012r.
 
13. grudzień
1. Opracowanie planu pracy Komisji na 2012r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2012r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

Przewodniczący Komisji
Grzegorz Kaźmierczak

drukuj pobierz pdf    

wstecz